APMOKĖJIMAS IR PRISTATYMAS

Gavę Jūsų užsakymą, susisieksime el. paštu ir patikslinsime dovanos paruošimo terminus, atsižvelgiant į tuo metu esantį gaminių likutį ir užsakymų skaičių (švenčių sezono metu įprastai formuojasi asmeninių pakuočių ruošimo eilė, o gaminiai atidedami užsakiusiems pagal pirmumą).

Dėl ypač skubių užsakymų, t.y. likus 1-4 dienoms iki šventės, prašome susisiekti tiesiogiai el. paštu arba telefonu.

Užsakymas laikomas priimtu tik tada, kai gaunate tai patvirtinantį laišką Jūsų nurodytu el. paštu (per 24h nuo užsakymo pateikimo).

Apmokėjimas atliekamas išankstiniu pavedimu į el. paštu Jums atsiųstą banko sąskaitą per 2 dienas nuo asmeninės pakuotės teksto maketo suderinimo (arba prieš išsiunčiant gaminį, jei pakuotė neužsakoma), t.y. PRIEŠ ruošiant asmeninę pakuotę. Jeigu mokėjimas neatliekamas nurodytu laiku, laikoma, jog užsakovas prekės atsisako.

Paruoštas užsakymas gali būti pristatomas LP Express, Omniva paštomatais (+3 EUR), taip pat yra galimybė atsiimti užsakymą Vilniuje. Galimas siuntimas ir Lietuvos paštu, esant poreikiui prašome susisiekti tiesiogiai el. paštu info@toast.lt.

GRĄŽINIMAS

Prekių trūkumai šalinami, prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr. 58-2105) patvirtintomis “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, per 14 darbo dienų, skaičiuojant nuo siuntos atsiėmimo datos.

Jeigu kilo nesklandumų su gauta preke ir/ar jos įpakavimu, prašome nedelsiant susisiekti el. paštu info@toast.lt, kad kuo greičiau galėtume rasti abiems pusėms tinkamą sprendimą.